dissabte, 23 de març del 2019

SANT LLORENÇ DE MONTGAI La Formiguera Savina wall

Aquest dissabte anem a fer una petita matinal a Sant Llorenç, concretament a la paret de la Formiguera. Començo, el primer i ja me'n adono que el calcari és un pel més obligat referent a alçar la cama, alguns passos que són evidents he de fer passets intermedis. El segon i tercer llarg els deixo al company, que a mi el calcari em costa de fer-ho amb una certa soltura, però respecte a fa un mes em noto bastant millor, espero que la musculatura que hi tinc al voltant de l'articulació agafi més força, jo no penso tirar la tovallola.

 Aquí fent el fàcil primer llarg

El Josep Anton en L2 

El Josep Anton en L3

2 comentaris:

Jaumegrimp ha dit...

Una via molt maca, però exigent a la part superior, enhorabona Mingo, la recuperació és un fet !

Mingo ha dit...

Ahir em van donar els resultats de l'analítica PCR i VSG OK