dissabte, 19 d’abril del 2014

ABELLA DE LA CONCA Roca Viella Via Gall Pinto

Tot i que havíem de ser una colla, al final ens trobem amb el Jorge que ha vingut de Bilbao a passar uns dies, pel que abans eren les seves terres. Jo li proposo d'anar a Abella de la Conca, tot i que tinc dubtes de si val la pena fer una tirada tan llarga de cotxe per fer una via no massa llarga, doncs l'última que havíem fet per la zona estava només bé. De totes maneres amb l'edat aprens a valorar més coses que el tipus de via, suposo que de jove també ho fas, però ara, al menys jo, en soc més conscient.
El dia és fantàstic ni fred ni calor, una olor de romaní i altres herbes molt agradable, la salut bé feia dies que no em trobava així. Així que encetem l'escalada. Un primer llarg amb una roca molt bona i ben equipat.
El segon que l'enceta el Jorge, buff preciós, tot i que hi ha un bolt sense xapa, però pots posar friends.
El tercer llarg que em toca a mi un flanqueig força atlètic. En fi tots els llargs valen la pena. Una escalada que ens ha sorprès gratament. Un dia per recordar, bonica via, compartit amb el Jorge amb el que malgrat feia temps que no escalàvem plegats, ens entenem a la perfecció


 L1

 El Jorge flanquejant cap a R1

 El company escalant el bonic L2

 L2

 La travessia del tercer llarg

 El company en L3



 El Jorge a l'inici de la quarta tirada

 Arribant a R4

 La bonica placa del sisè llarg

Fotocim

1 comentari:

Jaumegrimp ha dit...

Celebro que la maquinària vagi fluïnt Mingo! a nosaltres també ens va agradar força.