dimarts, 1 de febrer del 2011

MONTSERRAT Codolosa "La rampa"

Què bé, avui comença el mes, fa un dia fantàstic i em trobo amb el Jordi Vidal després de treballar, per fer una cosa de profit, que deia el meu pare.
Anem a la Codolosa, que està aprop i encara hi ha una via que no he fet, la Rampa. La via no està malament, però jo m'ho he passat molt bé, a mesura que em vaig fent gran he aprés a valorar altres coses que no sigui estrictament la via, que evidentment fa molt, sobretot, quan aquestes exigeixen el millor de tu.
De la via hem empalmat les dues primeres tirades, com recomana l'Eduard (escalatroncs), tot i que amb la graduació no hi estic del tot d'acord, el passet d'entrada de V-, jo li posaria V, és un pas no difícil però cabronet i el 6a que li posa al final del llarg per mi V+. El segon llarg(3 i 4 llarg de l'original) jo el baixaria tot mig grau. L'últim llarg, no sé si el vaig fer pel lloc adient doncs hi ha spits i un pel a la dreta un parell de bolts que et porten sota un desplom, un cop allí a sota i a l'esquerra es veuen un parell d'spits com si el llarg original anés per un diedre i després flanquejar fins el desplom. Pel lloc dels bolt, jo li posaria 6a igual que el desplom de dalt.
Arribem que ja ens queda molt poca estona de llum, anem amunt en comptes d'avall, ja ho vam sospitar ahir que ens havíem equivocat, però malgrat la caminata; va ser agradable i vam conèixer el casc antic de Collbató que és molt maco. 
   
Passet d'entrada 

 En Jordi acabant la segona tirada

 En Jordi en el bonic tercer llarg

 Inici de L4

 En el desplomet final

Final del dia

7 comentaris:

joan asin ha dit...

Mingo el quart llarg va pel díedre i un cop a dalt flanqueja a la dreta n hi han dos espits abans del desplom.

Eduard ha dit...

Això de que el Jordi perdés la cartera era un truc per no pagar la cervesa!!

Joan Baraldes ha dit...

Ei Mingo,
Ja veig que tu ja has començat amb les escalades de tarda !!
Aviat m'hi apuntaré jo també.

Jo si que li dono el 6a en la 1a tirada, però ja se sap que això és molt subjectiu.

Que fas aquest dissabte ?
Salut i a tibar

Mingo ha dit...

M'ho va semblar quan estava just sota el desplom a l'esquerra vaig veure els dos spits i m'ho vaig pensar, per la zona dels parabolts ho vaig trobar dur.

Va ser una llàstima que al final no ens haguessim pogut prendre la cervesa.

Joan, buff dissabte crec que hauré d'anar a esquiar amb el meu fill, ara ja no tinc excusa, hi ha neu i diuen que farà bon temps. Diumenge, no sé si podré, igual he de descansar.

Jaumegrimp ha dit...

Mingo, jo com el Joan miraré de començar a aprofitar alguna tarda com tú! A la Codolosa no paren de donar-nos feina, ja has fet la darrera dels Masó, entre l'Alimera i la Iona?

JOVI ha dit...

N'Edu un difamador, ja que el dia que li vaig oferir la cervesa era un camàlic segrestat per na Paula per a subministrar el pinso als de la Projecció del Gede.. La cartera ja ha aparegut, si algú ha fet la via i ha estat preocupat cercant-la tot el meu agraiment, igualment que per al Mingo que es un tipus excel-lent. JOVI

Gatsaule ha dit...

Mingo, no em diguis que ja has recomençat les escalades de tarda? Fas una certa enveja...