dissabte, 30 d’octubre del 2010

PERLES Sector "Els Roures"

Que avui fem esportiva ha estat una casualitat, doncs teníem previst anar al Roc de Rumbau, a fer la Sioux conection que és una via que a mi no em fa massa el pes, però el company m'ha insistit, li han dit que està força bé i que es troba força neta. A Peramola hi ha un boirot força humit, esperem que escampi, just a l'arribar s'alça un pel així que amunt, prèviament ens trobem a l'Angel, la Lourdes i en Lluís Nadal, amb el que havíem intercanviat comentaris per internet, una trobada molt agradable. Tot i que ens deixen passar, a mi no em ve gens de gust posar-me amb aquest boirot que fa pinta de no alçar-se així que decidim anar a Perles on fa un solet bonissim.
Anem al sector dels Roures, una roca brutal del tipus Vilanova. Hem escalat l'Obelix, Mikonos, Boira, Estel i Corfú a vista. A peu de via hi ha el nom i la graduació de les vies i aquestes, a excepció de la primera són de 6a, tot i que en el blog d'en Xavi alguna les posen de 5c. En fi jo no les he trobat massa diferents entre si, ara totes elles una disfrutada, la pluja és la que ens va fer plegar abans d'hora.
En el blog d'en Xavi trobareu tota la info


Obelix 5c


Mikonos 5c/6a


Boira 5c/6a


Estel 6a


Corfú 6a

4 comentaris:

Lluís Nadal ha dit...

Mingo, un plaer haver-te pogut saludar en persona. Quin solet que s'endevina a les fotos. Ara que, no et pensis, van tenir quasi cinc minuts de sol!

Ens veiem!

Joan Baraldes ha dit...

Jo aquesta zona de Perles encara no la conec i tothom me'n ha parlat molt bé.
Hi haurem d'anar

salut i a tibar

Jaumegrimp ha dit...

Mingo, la Sioux conection no te la perdis! però espera un dia de solet amb anticicló a l'hivern...la disfrutaràs, vertical i mantinguda, i amb roca millor del que sembla, a més amb el ritme que estàs agafant fent esportiva pujaràs com un coet.
A Perles jo fa temps que li tinc ganes, amés hi ha vies de més d'un llarg força atractives per la zona.
A veure quan hi anem!

Mingo ha dit...

Lluis per mi tb va ser molt agradable coneixet, a veure si ens veiem per MOntserrat i compartim alguna escalada.

Joan B la roca és bonissima.

OK Jaume jo aquesta l'havia tatxat de totes totes, però el company em va dir que li havien dit que estava molt bé, i si t'ho tb m'ho dius, res mes a dir. Buscar un dia de solet