dimarts, 1 de desembre del 2020

ABELLA DE LA CONCA Via Joan Francesc

 Avui dimarts dia 1 quedem amb el Pinto que em proposa anar a Abella de la Conca, no és una paret que m'agradi massa sobretot, perquè les baixades son molt entretingudes.

La via comença al final de les vies esportives de fet comença per una, però després del primer parabolt cal anar amb tendència a l'esquerra, la tirada està força bé. Quan espero al company, veig una fissura molt xula per sobre meu, però el company em diu que cal anar a la dreta, jo suposo que per aquí abans havia un altra via, que va buscant les zones més lògiques. 

Anem fent, la escalada tot i ser molt discontinua la majoria de llargs a excepció del tercer i el cinquè, estan força bé i totalment equipats. La baixada es fa amb rapels i caminant per la mateixa via.

El Pinto al quart llarg


2 comentaris:

Jaumegrimp ha dit...

Enhorabona Mingo! com porteu la boira? i el confinament comarcal?

Mingo ha dit...

Tot fatal.Si fos una mica alta podríem sortir en bicicleta, però tal com està es perillós. I el confinament, de moment fent bondat