divendres, 20 de setembre del 2019

LA FORMIGUERA via Cola

Ens trobem amb el Jordi Vidal, el Pep Godoy i el Josep a Sant Llorenç. Ells van a veure com ha quedat una via que va obrir el Pep, la Calderilla, doncs  la van netejar i afegir un bolt al primer llarg i vol veure com ha quedat. El Jordi i jo  anem més de tranqui, sobretot jo, que encara em costa bellugar bé l'articulació. Anem a fer la Cola. 
Faig el primer llarg que és molt senzill i el Jordi fa la bonica placa del segon. Tot i que la ressenya marca V+, jo li posaria una mica més. 
Escalar amb el Jordi Vidal, és un plaer. Doncs quan vaig començar a  escalar als 16, ho vaig fer aquí, de la mà del Jordi i del J.E.Farreny. Ara han passat 46 anys i malgrat les articulacions, continuem gaudint d'allò que tan ens agrada enfilar-nos a les pedres. Com deia el Joan Enric: cada instant a la muntanya és un misteri desvetllat, guanyat amb tots els mèrits; ningú no podrà reduir-la mai a un simple joc sense conseqüències.
El dia fantàstic, quan arribem dalt comença a fer calor, així que xino xano baixem cap a Sant Llorenç a menjar una fideuada davant del pantà de Sant Llorenç

 A la primera R

 El Jordi arribant a la R1

 L2

 Cim