dissabte, 5 de juliol del 2014

COLL ROIG Via Dersu Uzala

Després de marejar bastant la perdiu aquest dissabte fem cap al Coll Roig aprop de l'ermita del Montgrony. Malgrat la paret estar encarada cap al sud, no hem tingut gens de calor, fins i tot a mig matí a escapar alguna gota.
L'aproximació és molt còmoda, si deixem el cotxe al coll Roig, en uns deu minuts som a peu de paret. Ara com ja ve sent costum sempre em fot mal alguna cosa, avui és el turmell, mentre fem l'aproximació i malgrat els postres d'esmorzar, ha estat un voltaren la cosa no millora i tinc dubtes de si podré tirar amunt. Però al arribar a peu de via i veure el fantàstic calcària del garumnià, amanit amb uns bons químics no m'hi puc resistir i els dic als companys que si no puc ja baixaré però l'adrenalina i la bona roca espanten tots els mals.
Nosaltres hem fet la Dersu Uzala, que és la primera via que trobem. La via té quatre llargs i malgrat la dificultat no és molt alta, és una disfrutada de via.
No coneixia el lloc i als tres ens ha encantat segur que tornarem.

 Paret vista de coll roig

 Magnífic calcari L1



 Els companys en el primer llarg

 Segon llarg, una disfrutada

 L2

 L3

  L3

 El Josep A. arribant a R3

 Quique

 L'aresta final



fotocim

2 comentaris:

Joan Baraldes ha dit...

Bona escalada Mingo.
Cuidat el turmell i tots els altres mals que encara hem d'escalar durant molts anys !!
Jo tinc en cartera aquesta zona i amb els teus comentaris crec que li farem una visita aviat

Salut i a escalar

Mingo ha dit...

Jo no coneixia la zona i tot i la paret ser molt modesta el lloc és preciós, ja per això ja val la pena una visita