divendres, 16 de març del 2012

MONTSERRAT El Gerro i agulles veïnes


Avui quedem amb en Toni i el Demetri per fer una coseta fàcil i amb poca aproximació, que jo no les tinc totes . Poc a poc arribem al peu del que crec  és el Tambor gran, El Toni escala l'aresta Brucs, tot i que no és difícil em noto molt insegur pujant. Anem a la via dels nets, a la veïna del Gerro, que havia fet un dia en solitari i sembla la cosa va un pel millor, i m'animo per fer una via del Gerro de primer. Estic content perquè poc a poc vaig notant millors sensacions.

El Toni a l'agulla del Tambor?

 Curiosa agulla del Gerro

 El Demetri en la via dels nets

 El Gerro


1 comentari:

Jaumegrimp ha dit...

Veig que et vas posant al dia Mingo! suposo que això vol dir que els "mals" milloren, ànims company i a continuar tibant!