dimecres, 25 de febrer del 2009

MONTSERRAT El Pingüí "Via Hello Harry"


-->
Quan no tens massa estona, cal anar a lo segur. Avui no ha estat així i no hem trobat la via que buscàvem, tot i que després d'escalar pensem que potser millor, per què amb la rasca que feia, era dur trepar.
La via que hem fet és la Hallo Harry al Pingüí, una via curta però molt maca. Comença en el mateix punt on ho fa l'aresta brucs, però a l'alçada d'un parabolt cal flanquejar cap un forat on hi ha la R, tot i ser un tram molt fàcil té molt d'ambient.
El segon llarg és el més bonic, li marquen V /Ao, però surt tot amb lliure i no crec que sigui més de 6a, a més és superaeri, llàstima del fred que ens ha fet desistir de completar-ho en lliure.
L'últim llarg, va a buscar un desplom que segur que també surt , altre cop el fred ens ha paralitzat la motivació. Des de'l cim hi ha una visió privilegiada de les Bessones, però no ens entretenim gens. Un curt ràpel ens deixa a la canal de baixada.


A l'alçada del primer bolt cal anar a la dreta.


En Josep A. disfrutant?, o patint fred en el 2on llarg


Desplom del 3er llarg


El company finalitzant


La Bessona sup.


La ressenya la podeu trobar a Onaclimb

10 comentaris:

Anònim ha dit...

Ei Mingo, potser que deixis algo per escalar, que al final t'ho acabaràs tot!!!! Estàs fet un màquina!!!
Records.

Jesús Alejandre ha dit...

Passa bou?, no pares de tibar....
Ostres tu, de les ensulfatades que has deixat aquí, a cap d’elles es veu ni un míser raig de sol. No m’estranya de la referència que fas del fred. Jo vaig estar diumenge a Agulles, al sol, i deu n’hi do, encara així i feia fred.
Jesús.

Gatsaule ha dit...

Si que fotia fred a Montserrat, ahir, si. Ja veig que si haguéssim anat a Agulles ens podríem haver trobat....

Llorenç ha dit...

Para ja!!!! que t'ho estàs patejant tot!!!
Veig que aprofites molt els dies!!
Ep!! quina fredat veure a algú escalant sense casc!

Mingo ha dit...

Albert, Montserrat no s'acaba mai, per sort.

Jesus, ja ho veus tot i ser uns "senyors" no n'apendrem mai. Salut

Collons quina rabia que em fa Joan, on estaveu? pq amb dues hores no dona massa de si.

Llorenç, la feina que hi ha per aki, no sé si la podrem acabar, però ho intentarem. Lo del casc, ahir a més de protegir d'una pedra ho feia del fred, el company se'l va deixar. Vinga una abraçada

Gatsaule ha dit...

Vam anar a la Codolosa, em sembla que el proper dimecres hi tornarem, a veure si fa més bon temps!

Jaumegrimp ha dit...

Aprofites be les tardes eh? aquesta no la coneixia, una altra a la llista! llàstima de fred no? aquest hivern sembla no voler donar treva.
Quina enveja, sana, em feu! ja m'han tret el guix i ara a recuperar la mobilitat del colze i canell, que de moment va força bé, però el pitjor és que m'han "amenaçat" en que fins d'aquí a tres mesos res de forçar, res de resistids...almenys quan començi ja no passaré fred!!
Apa a tibar vosaltres que podeu, però amb cura eh!

lux ha dit...

Bones!!

a mi també em va encantar aquesta via i quasi ja no recordava que l'havia fet!!

M'han agafat ganes de tornar-hi... jajaja.... així no acabaré mai cap llista!!!!

i la vista de les bessones impressionant!!

Mingo ha dit...

Si el dimecres puc, i fa bon temps ens veiem a la Codolosa.

Jaume, llàstima que és curta però te la recomano, a més amb lliure estic segur que surt, jo hi voldria tornar. Escolta quan puguis tibar, m'apunto amb tu alguna tarda per fer unes vies, que sempre he volgut fer: la màquina de tren, la sense nom, l'anec,...bé si et va be, esta clar.

Hola Lux, llàstima que el fred ens ho va fer passar força malament, jo vui tornar-hi. Je, les llistes, per això son per tenir-les i tatxar de tan en tan, però que vols que et digui que tu no sàpiguis; del que realment és important.

Joan Baraldes ha dit...

Quina sort poder escalar tan sovint !!

A veure si ara que allarga el dia podem sortir alguna tarda dels divendres i ens trobem per Montserrat
Salut i a tibar