dissabte, 13 de desembre del 2008

MONTSERRAT La Palomera

Després de mirar el cel, i consultar aquest mals misteriosos, propis de l'edat, que venen i marxen sense cap raó aparent. Avui em quedaria al llit.

Mentre m'apropo a Montserrat el dia està tapadot, teníem la intenció d'anar a la plantació, però avui no serà.

Pugem a la Palomera, no sé si avui escalarem massa, fot bastant de fred i humitat i en qualsevol moment pot ploure, tot i que les previsions eren pluja al vespre. En fi, arribem a la Palomera i la roca fot molt bona pinta. Anem a la Palomera II a la part de més a la dreta i fem una via facileta, avui no tinc el cos per tibar massa i la pedra està superfreda, la dificultat em diu el company que és 4c+, suposo que al final m'equivoco per què ataco un desplom que no és tan fàcil a més no hi ha bolts, després em diu el company que a l'esquerra havia un parabolt i que el pas per allí no tenia res. Com ha sortit el solet, continuem i fem una via molt maca que està al costat, li posem 5b+, no és V+ però tampoc V, ens ha agradat força. Com sembla que l'adrenalina li va be a les meves lumbars, provem una via de 6a que està al costat, molt fineta al començament després més fàcil, carai com més costa més disfrutem. Llàstima que comença a fotre fresca, per què es veuen línies molt xules. Anem a la Palomera I que encara li toca el sol, i fem un parell de vies fàcils, fins que el fred ens fa marxar. Baixant, em trobo supermotivat tinc ganes de tornar a provar els 6bs i un 6c, per aquest últim caldrà entrenar.


Via de més a la dreta encara tapat


Al final ha quedat un dia molt bo










A la Palomera 1


6 comentaris:

Jesús Alejandre ha dit...

Ei company, no perdones.
Els covards ens quedem a casa amb qualsevol excusa. I es que ja tenim certa edat...

Salut. Jesús

Joan Baraldes ha dit...

Molt bé Mingo, tu almenys has escalat. Jo havia de sortir avui però al final m'he hagut de conformar en passejar per Agulles.

Jaumegrimp ha dit...

Renoi Mingo! fotut i tot i amb el fred que fa i vinga a escalar! jo aquesta setmana he anat a a la Molina que em van tocar entrades a tribuna amb el concurs de temps de neu!

llembresku ha dit...

Ei Mingo!!! Les ganes poden més que els mals!!! Ets un crack!! Millora't dels dolors, i ja ens anem preparant per rebre la noticia de quan faràs el 6c!!! Salut i força al canut!!

Llorenç ha dit...

je je je!! sembla que sou els únics que heu escalat!! la resta hem fet bondat!!

felicitats per la tasca!

Mingo ha dit...

Jesus, que dius els covards, res de res en el teu cas, la retirada comanche és per valents.

Joan les Agudes són molt maques i si entra l'anticicló tindrem bon temps.

Jaume, segur que vas passar tu més fred que nosaltres a la Molina.

Albert lo del 6c encara trigarà, espero que no massa.

Llorenç al final el dia es va arreglar una mica i va estar prou bé.
Salutacions a tothom i fins la propera