dissabte, 15 de febrer del 2020

BERGUEDA Santuari de Corbera vies Escaladors bucòlics i Bona feina

Quan em vaig jubilar pensava que s'havia acabat d'escalar en condicions meteorològiques dures. Avui anem cap al Santuari de Corbera amb el Toni, el Jaume, el Quique i el Josep Maria. A mesura que ens atansem  la temperatura va baixant i la boira es va fent més espesa, quan som a lloc el termòmetre marca 0 º C. Penso que el millor seria tornar al bar, però els col·legues ni s'immuten aixi que cap amunt. Arribo a la primera reunió i les mans no sé on son, li dic al company que jo faré aquesta via i passo d'escalar amb aquest fred. Quan tornem a ser al peu, sembla que vol sortir el sol així que hi tornem, ara la roca esta millor.
Les vies que hem fet estan entre el IV/V, molt equipades, i sense aproximació.

 Les vies comencen a la mateixa pista

 L1 de la escaladors bucolics

 El Jaume iniciant la via del costat

Jo, iniciant Bona feina

Aquesta ressenya l'he robat del blog del Manel i l'Itta

3 comentaris:

karles ha dit...

Heu pogut canviar el malló de la R1 de la BF? Vaig deixar-ne un diumenge passat per que el que hi ha està esberlat de dalt a baix. No duia cap eina per poder fer el canvi...

Mingo ha dit...

nosaltres hi vam anar el 15 de febrer

Jaumegrimp ha dit...

Ei Mingo ! que et pensaves, que tot seria Love climbing ha ha ha, estàs fet un bou !