divendres, 18 de novembre del 2011

MONTSERRAT Paret de la Codolosa "via del Indignats"


-->
Cal aprofitar ara que estem en “l'estació de les pluges”, els intervals de bon temps, així que divendres ens trobem amb el Jaume per escalar alguna via nova de la Codolosa. Ens posem a la dels Indignats que cap dels dos hem fet, al cap d'una estona arriben el Toni i el Demetri que escalen la via del costat. Comença el Jaume i tot i que la tirada no és massa difícil, jo l'he trobat molt bonica. La segona encara ho és més, realment és una via que m'ha sorprès gratament, no esperava que amb la quantitat de vies que hi ha en aquesta zona sortís una línia com aquesta. L'últim llarg de tràmit.
Com encara ens queda una estona de claror anem a fer el balco de la codolosa, un parell de tirades equipades pel company Joan B.

 El Jaume en el primer llarg

Arribant a la R2

 El Jaume en L3

El Jaume en el 1er llarg del Balco de la Codolosa

 Arribant al top

Les ressenyes les podeu trobar a la pàgina del Joan Asin i el balco a la del Joan B.

3 comentaris:

joan asin ha dit...

Ei celebro que us hagi agradat.

Mingo ha dit...

La veritat és que no m'esperava una via tan disfrutona.

Jaumegrimp ha dit...

Ep Mingo, encara vam aprofitar prou la tarda! i SÍ!! vaig sense casc, abans que algú ho digui...però no sé però no m'el deixo mai i les dues vegades ha estat a la Codolosa...
La Indignats molt interessant els dos primers llargs, selectius on has de protegir-te algun pas...el tercer molt fluix, es podia haber allargat la segona tirada...una propera vegada l'allargarem.