dimecres, 8 de desembre del 2010

MONTSERRAT Cajoleta+ Montgros "Esquivoles i Tot el que...."

De vegades les coses no et surten com havies planejat i finalment només he pogut escalar un dia del llarg pont.
Quedem amb en Quique per fer unes vies que ha obert en Luichy,  en Joan Vidal i en Josep Solé, en total són uns 350 metres d'escalada i una bona caminada fins a peu de via. Pugem pel camí dels francesos on trobem al Lluís Nadal que van a escalar l'aresta Arcarons. A l'arribar a peu de via veiem dues cordades i decidim fer primer la via del Montgrós, comencem pujant el plec de la Martina que té dues tirades que no estan malament, arribem al peu del Montgrós i sortim un pel a l'esquerra de la via blava, les tres tirades a mi no m'han agradat massa, a més fa molt vent, em venen al cap els companys que han anat a l'Arcarons, amb aquest vent deu ser complicat.

Inici de Tot el que vola...

El company en L1

L1

Segon llarg

El company arribant dalt del plec de la Martina

L3 en el Montgrós

Després de l'inici del Montgrós, la resta és molt ramposa

Baixem a fer les tres tirades que ens queden de la Cajoleta, les dues primeres poc interessants i l'última té un tram molt aeri i molt bonic, de material només és necessiten cintes unes 8

L2 de la Cajoleta

En el tram més bonic de la via L3

Les ressenyes les poden trobar en el blog del Luichy 1 i 2

Lluís Nadal ha dit...

Veig que no us fa mandra caminar, com a mi. Ja vaig dir a la meva piulada que s'havia de prendre com una excursió en vertical, que les vies de per sí no eren gran cosa.

El dia ben xungo, tant que prometia de bon matí!

Un plaer tornar-te a veure!

Joan Baraldes ha dit...

Ei Mingo,
Aquesta la volia anar a fer aquest pont però no vaig trobar a ningú per sortir. Al final em vaig haver de conformar amb caminar per la zona i cercar vies desconegudes.
salut i a tibar

Lai ha dit...

bones!

és una zona de Montserrat que desconec i que tinc en ment des de fa temps. Bé, de fet tenia aparaulada la Griviola... aviam, aviam....i ara q veig q es una lloc "d'hivern" m'han entrar ganes de nou!.
Una bona opció que vaig intentar i que al final per la meteo no vam poder acabar és pujar escalant, anar combinant vies i iniciant l'escalada per l'Escabroni o una d'aquestes. És una bona opció per estalviar-se de caminar, això sí, potser et fartes d'escalar!! :))
Fins aviat!

Mingo ha dit...

Epp Lluís us vam veure baixar, la veritat és que quan sorties del recer de la roca el vent era molt emprenyador, llàstima pq quan pujavem per la canal dels francesos semblava que les condicions eren òptimes; segur que aviat la tens al sac.

Joan la veritat és que no s'escala massa hi ha moltes tirades que les podries fer amb ensamble. Tu em vas dir que el 8 només podies fins migdia, no? Es que després de 4 dies tancat volia aprofitar tot el dia.

Lai aquesta combinació esborreu-la però la Griviola és molt bonica, jo la vaig fer fa molts anys i en guardo un record bonisssim, a més crec que ara ja no hi ha burils, vui dir a que l'han restaurat.

Jaumegrimp ha dit...

Un bon grapat de metres Mingo! el Toni la va fer i em va comentar que era distreta i sobretot el 3er llarg de la Cajoleta molt bo com tú dius.
A veure si el temps ens ajuda aquest cap de setmana.

Llorenç ha dit...

quina feinada! pel temps que ens acompanya, lo més fàcil era sortir xop! bona piada, te bona pinta per fer una visita a les entranyes de montserrat....merci!

Gatsaule ha dit...

És més una excursió difícil que una llarga escalada, però m'agrada la idea! Estàs en forma!!

Mingo ha dit...

Jaume jo no te la recomanaria massa, ara que si vols fer una excursió vertical està bé, a més el lloc, bé que t'he de dir; el cor de Montserrat.

Llorenç el dia que vam anar el temps va ser bo, a excepció del fort vent.

Que dius Joan, tu si que estas en forma, he llegit que tu corries per aquí, collons això no pot ser, et truco per quedar el 18, i si plou o neva tinguis un pla B i anem a caminar, però coneixement que tu estas molt fort.

Gatsaule ha dit...

Mingo, doncs dalt del Montgròs no vaig veure ningú ni vaig sentir escaladors, però la veritat és que amb el vent que feia i la poca roba que portava, vaig estar-hi poca estona! El 18, anem on vulguis, ja està reservat!

joan asin ha dit...

Enhorabona,aquesta esta apuntada de fa dies, a veure quan és pot anar, que aviat no és podrà escalar per aquesta zona.