dimarts, 23 de novembre del 2010

MONTSERRAT Mama's and the Papa's

Mirant les últimes activitats veig que últimament només faig esportiva, en alguns casos com a pla B i d'altres, com avui, perquè amb les tardes tan curtes és l'única opció; espero que el que diuen els que fan molt grau, sigui veritat; que és la manera de pujar el grau, je je je, ja veurem quan les assegurances no siguin tan bones i properes.
Avui quedem un altre cop al sector Mama's and the Papa's, però aquest cop anirem al sectar A i al C. Ens posem a les vies la Boira de V, després en Me cago....de V+ i finalment a els Coloms de la Rambla que li posen 6a, però tot just arriba al V+. Marxem del lloc perquè bufa un vent molt gelat i malgrat el sector és cara oest, com el sol va molt baix no toca al peu de via. Així que anem al sector C allí no estic segur del que hem fet, crec que és Peluts no, de 6a, aquest si que ho és, encara que els que escalen aprop nostre m'han dit que és 6a/6a+, aquesta via és força atlètica, però estem contents per què l'hem resolt a vista. Ja no queda temps per res més, doncs abans de les 6 ja ens tanquen el llum.

                                  El company escalant la Boira

                                 Me cago en la .......


                                  Coloms de la rambla


                                             Peluts no?

5 comentaris:

salva ha dit...

Mingo, no t'enganyis....t'estàs reconvertint en escalador esportiu...

Fins ara

Mingo ha dit...

Que va que va Salva, és que arribant a Montserrat a les 3 no dona per gaire. I els altres dies el temps no va acompanyar. Es que encara m'ho paso molt bé fent vies llargues.
Ens veiem al Piri

Jaumegrimp ha dit...

Mingo, que bé poder aprofitar alguna tarda encara! a veure si pel desembre que tinc vacances la setmana abans de Nadal podem quedar algun dia.
Jo curiosament ara fa molt de temps que no faig esportiva, i mira que en fèia abans...
haurem de quedar!

joan ha dit...

hola macos! primer de tot feliçitats pel blog i per les activitats,aneu a tope!!
després i en total ignorància, m'agradaría saber com es fa per accedir a això del bolc de blogs,en desconeixo l'accés malgrat el meu pèssim nivell informàtic,tot s'ha de dir és clar,i trobo interesant accedir-hi per contactar amb gent i contrarestar info.
gràcies hi ha tibar-li fort, jan

Mingo ha dit...

Jaume jo a partir del 22 tinc vacances.
Jan gràcies pels comentaris. Per accedir al blog de blogs, cal anar al final de la pàgina, part dreta, en l'apartat contacta; envies un mail i ja està. Salut