dimecres, 25 de setembre del 2019

SANT LLORENÇ DE MONTGAI Esperó Rematxa v.n.

Avui el Venanci, que ve de la Cerdanya, se'ns ha afegit a la colla Geriàtric Climb. Com som 5 ens distribuïm en dues cordades. El Jordi, el Vis i el Jose en una i el Venanci i jo un altra. El Jordi em diu si em veig en cor de fer el segon llarg de primer, li dic que si, que ho vull provar, que si tinc problemes amb els malucs ja baixaré. Tot i que és un llarg que he fet tres o quatre vegades en solitari, aquest cop estic una mica nerviós, per veure si la maquinària respondrà bé. 
La veritat és que ha anat força bé, malgrat la cama dreta encara li falta força.
Hem passat una tarda molt agradable en una bonica via i amb uns companys millors encara.


 El Jordi en  L1

 En el 2n llarg

 Arribant a R2

 El Venanci arribant a R2

 En l'inici del L3

 Top

Colla Geriàtric climb

2 comentaris:

Jaumegrimp ha dit...

Bona aquesta de Geriàtric Climb ha ha ha.
Aquesta segona tirada és ben trempada Mingo, enhorabona.

Mingo ha dit...

Poc a poc tot es posa a lloc, encara em falta força però vaig progressant