dijous, 12 de setembre del 2019

PARET DE LA FORMIGUERA Via Savina

Després d'una temporada sense escalar amb el grup Geriatric Climb, quedem el dijous després de la diada, per escalar a Sant Llorenç. Mentre ens preparem arriba un grupet amb alguns coneguts d'en Jordi Vidal. Resulta que van al mateix lloc que nosaltres, així que nosaltres canviem els plans i anirem a la Savina, li dic al Jordi que m'agradaria fer les dues primeres tirades, per anar agafant confiança.
El primer llarg és molt senzill, el segon llarg em surt molt bé, fa uns mesos que l'havia fet de segon i vaig patir molt, en aquell moment el vaig trobar super difícil. Però les coses poc a poc es van posant a lloc, les pròtesis ja no molesten tan, tot i que l' original era millor. I les sensacions les vaig trobant, estic super content, fa un any dubtava de si podria tornar a escalar. 

 Escalant el segon llarg

 Els companys fent la Cola

 En la R2


2 comentaris:

Jaumegrimp ha dit...

Bona via aquesta Mingo, et veig a la teva salsa !

Mingo ha dit...

estic recuperant sensacions