dilluns, 16 de novembre del 2020

MARGALEF Aprenent dels més joves

 No acostumo a fer escalada esportiva i Margalef, malgrat tenir-ho aprop de casa, mai hi havia anat. 

Avui dilluns 16, quedo amb els antics companys de rocòdrom de Vilassar. Ja els hi he dit, encara que sigui a mirar com feu animalades de grau, jo hi vaig perquè tinc moltes de veure'ls. No sé exactament a quin sector hem anat, però ells que son més joves, sempre m'han cuidat molt bé. Trien un sector on hi ha algunes vies fàcils V+/ 6b. Això de fàcil és relatiu a mi m'han costat moltíssim aquest foradets que et deixem bé. Malgrat tot, sempre aprenent i disfrutant

 

L'Aleix encadenant un 7b 


El Nacho encadenant la via no tinc por 7b

 
Jo barallant-me amb un 6a+

Un gran dia

1 comentari:

Jaumegrimp ha dit...

Molt be Mingo ! està molt be això de sortir amb jovent, et sents rejovenir.