divendres, 4 de gener del 2013

Fent feina a la paret dels Monjos, via estereotip.


He escalat més aquest 4 dies de l'any que en els últims mesos. Avui quedem amb el Toni perquè vol enllestir una via que obren amb el Jordi a la paret dels Monjos. Fem les dues primeres tirades que són molt maques i el company canvia la R2 fins a sota d'uns blocs que fan molt bona pinta. Com fot fresca decidim anar a fer el vermut al merendero de les coves, doncs demà volen fer la primera ascensió el Jordi i el Toni.
Jo no l'he fet tota però el que vaig tastar esta molt bé. Si voleu veure la ressenya la podeu trobar a la nochedelloro o bé en una piulada del Jaume.
De testimoni gràfic no en tinc.

3 comentaris:

Jaumegrimp ha dit...

Bona feina van fer els companys eh? el segon llarg és molt estètic i amb les assegurances justes, a veure quan t'animes i la fas tota que disfrutaràs.

Mingo ha dit...

Ara cal agafar la forma i que la cadera em deixi una mica tranquil.
La segona tirada la vaig trobar molt bonica, la 1 tb ho era, però a mi lo d'obrir les cames cada cop em costa més, sóc una estreta.

JOVI ha dit...

Ben retornat Mingo, calia tornar a tenir "Conqueridors...." perquè es agradable de seguir les ressenyes i perquè vol dir que tot ha tornat a la desitjada normalitat. Ara cal recompondre l'esquelet i ficar “3 en 1” on faci falta.... . Ah, i recorda que entre setmana es un plaer poder compartir algunes de les teves sortides. Salut i dignitat per al poble!