diumenge, 29 d’abril del 2012

MONTSERRAT Placa Roofs "venus i mart"


El temps ens ha tirat enrere de sortir diversos dies del pont, avui diumenge sembla que hi haurà una petita treva, així que pugem  amb la Montse i el Josep A. cap a la Palomera, i escalem una via no massa difícil, que la Montse es treu com una campiona, malgrat haver-li deixat cintes llargues per si de cas. Tot i que no havia cap núvol quan hem començat el dia ara hi ha un broma potent sobre nostra però només ha deixat quatre gotes així que anem a fer la Venus i Mart a la Placa Roffts que no coneixem. 
Quan veig el primer llarg m'agafa una mandra terrible, doncs tinc un dolor una mica estrany a les costelles i darrera a l'esquena, no és el primer cop que ho tinc però com marxa tan ràpid com ve, no em preocupa però amb l'artificial que tinc davant no ho tinc clar. L'artificial és una petita putadeta, doncs o els aperturistes són super alts ho han fet alguna trampeta doncs arribes justet de l'últim esglaó i pujar-hi no és fàcil perquè desploma i no hi ha bona presa, en fi una tramposa hagués anat bé, però mai m'ha agradat aquest artilugi, de moment, que cada cop costa més estirar-se.
Mentre espero el company no em fa massa mal l'esquena, així que després anirem a la via que han obert els Masó a la Palomera que ens han dit uns que la feien que està bé.
El segon llarg l'enceta el Josep A. el veig disfrutar moltissim. Començo el segon llarg i es fa desagradable escalar em fot un mal de collons, a l'arribar el company em diu que escalava raro, li dic que ni paro que no estic fi. L'última tirada no té res. Un cop a dalt li dic al company de marxar doncs la meva maquinària avui no dona més de sí.


 Palomera

 Montse  Palomera

  Dos palomeros

 Placa Roofs

 L1

 Final de l'artificial

 El Josep A començant el bonic segon llarg

 L2

 L2

 L3

 Fotocim

7 comentaris:

Jaumegrimp ha dit...

Ep Mingo, l'artifo de la Venus és d'estirar-se i molt, a mí em va deixar ben adolorit per uns dies! espero que ja estiguis recupwerat que n'hem de fer alguna no?

Mingo ha dit...

Jaume partir dels 50 el dia que et lleves i no et fa mal res és per celebrar-ho.
Que dius que n'hem de fer alguna? una NO, unes quantes. Una abraçada

Gatsaule ha dit...

No, Mingo, el dia que et lleves i no et fa mal res, és que estàs mort!!

Com estàs? Ja t'has refet o el tema és més greu?

JOVI ha dit...

Vaja Mingo, sembla que d'avis no en falten a les partes catalanes..
No serà que ja ha es hora de refer la vida en parella per a gaudir dels massatges que ho curen tot???

JOVI ha dit...

On diu partes volia ficar parets!!

Mingo ha dit...

Gràcies Joan vaig fent.

Jordi però que dius que després s'ho volen cobrar.

JOVI ha dit...

Si es en especies.....