dimecres, 10 d’agost del 2011

MONTSERRAT Agulles Roca Dues puntes, Boteruda i Torta


-->
Quedem amb el Joan B. per anar a les Agulles, no sabem massa on anar, ho decidirem em funció de la calor. Però ens adonem que avui fa més un dia de tardor que de canícula estival. Així que comencem fent un parell de vietes a la Roca de les Dues Puntes, li marquen V, però la dificultat es concentra en els primers passos.

 Roca de les Dues Puntes
 

Seguidament ens dirigim a la Boteruda del Gra per fer la via Califòrnia, que m'hi vaig fixar el dia que vam fer la Dipankasa, a més recordo una piulada en el blog del Lluís que la deixava bé.

La via comença per una fissura amb alguna zona amb terra, però no molesta excessivament, si et col·loques bé no tens problemes, diuen que és 6a, però jo he trobat algun V+ més difícil. La tirada és molt curta.

El segon llarg té una sortida que li marquen V+, amb molta pressa i molt bolts, aquesta via no pateixes mai per les assegurances, són d'aquelles vies que et fan malacostumar. Després del muret ve una zona més senzilla, però força maca.

L'últim llarg, cal vigilar una mica la roca però surt molt bé.


-->
Petit diedre (6a?)
 En Joan arribant a R1

 Muret de sortida de la R1

 En Joan a la R2




  La Filigrana


-->
Finalment anem a la Torta que als dos ens fa gràcia de fer, l'escaladeta està força bé i la visió de Frares i Agulles és molt maca.

 En Joan escalant la via blava de la Torta

 Bonica visió
de la Regió de Frares Encantats


1 comentari:

Lluís Nadal ha dit...

Bona activitat Mingo! A mi tampoc em va semblar 6a l'entrada, ni V+ el segon llarg, ni el tercer. Però cada cop em preocupa menys això dels graus, mentre jo els pugui pujar...