diumenge, 3 d’octubre del 2010

Passejada per Montserrat

Tot i que la intenció era escalar, com no portem tot el que cal, decidim anar a donar un vol, ben be no sabem a on, però pujarem al refugi Vicenç Barbé des de el pàrquing del Vermell i d'allí ens enfilem cap al coll de Porc, d'on surt un camí que va a la zona d'Ecos, com no l'he fet mai, li dic a l'Enric d'agafar-lo, segurament anirem a parar al Montgrós. Quina ràbia que hagi boira perquè, m'agradaria veure les agulles dels Ecos, en fi continuem, fins trobar tres excursionistes que ens pregunten si sabem on va el camí, els diem que és el primer cop que hi passem, però que segurament deu anar al Montgrós, ens diuen que això és impossible que el Montgrós queda a l'altre costat, ens adonem que estan totalment desorientats, segons ells van en direcció a Can Massana, els fem saber que van en sentit contrari, la qual cosa, segons ells, és impossible doncs fa temps que caminen per les muntanyes i un error així no pot ser. Suposo que al veure'ns tan segurs segueixen les nostres indicacions. Continuem fins la bifurcació que va al Montgrós i d'allí baixem cap al sud en direcció a la Palomera, però per no caminar tanta pista saltem a la banda del Faraó i d'allí a la Proa i a la Cova de l'Arcada i finalment cap al Vermell

Pujant cap al refugi Vicenç Barbé

Els Pallers

L'agulla de l'Avenc i l'Ajaguda

Agulla de la V. de Lourdes/Agulla de la Tempesta
Agulleta del serrat del Faraó

El Faraó

Agulla de l'Aritjol

Agulla Fina dels Naps de baix

Jaumegrimp ha dit...

Mingo! que us vau deixar?
sap greu quan h tens coll avall no poder fer el que un vol, però la camionada s'ho va valdre.

Mingo ha dit...

El col.lega el boudrier.
La veritat és que vaig disfrutar molt amb la caminada, mira que hi he anat vegades a Montserrat i mai me'n canso.