dimarts, 6 d’agost del 2019

TORRE DE MARFIL Via No tires que hay cristales

La primera idea era anar a la paret del Montlude, però dels tres que anem, dos no ens acaba de convèncer la zona intermèdia de la paret, així que marxem cap a Benasque a la Torre de Marfil. La intenció és fer un parell de vies.
Tot i que encara tinc dubtes amb el meu maluc i el coco després de 3 anys de repòs, els dic als col·legues que la via de los cristales, que no he fet, m'agradaria fer-la de primer per anar agafant confiança. Dit i fet, la via te tres tirades de V, però la segona malgrat tenir el mateix grau, és la més mantinguda. Baixem per la mateixa via, els companys es posen a la Alan Parson, jo com ja l'he fet, em quedo abaix.

 Torre de Marfil. Via en la zona del diedre

 L'Enric començant la via

 El Jorge a l'inici

 R1

 L2

Els companys a L2

 L2

 L3

Iniciant el rapel
El Jorge a Alan Parsons


2 comentaris:

Gatsaule ha dit...

Molt bé, Mingo, això va agafant forma!!

Mingo ha dit...

Si, estic molt content, fa un any i mig pensava que l'escalada s'havia acabat i ara tot i que la cama encara costa d'aixecar-la, la cosa és diferent