divendres, 12 d’abril del 2019

TARDA A LA FORMIGUERA

Sant Llorenç de Montgai, un lloc que mai em canso d'anar-hi, alli fa casi cinquanta anys vaig començar a fer les meves primeres passes i avui, després de tres anys de via crucis,  per mi és com tornar a començar. A més  he quedat amb un dels dos mestres que vaig tenir, en Jordi Vidal que amb els genolls fet caldo i gairebé setanta anys, continua sent un exemple a seguir.
Com som quatre, i em deixen triar el lloc on anar, jo els dic que m'agradaria fer la normal de la Formiguera tota de primer, per veure com funciona el cap i el maluc. Així que fem dues cordades en Jordi Vidal i el Jose Murciano, faran la que hi ha al costat de la normal, la via del Pep i en Vis i jo la Normal. Mira que l'he fet  un munt de vegades, i aquest cop estic una mica nerviós, em recorda els inicis, quan començava a fer de primer i no te'n refiaves de res.
La via i la companyia m'ha sentat molt bé, malgrat encara em noto poc àgil escalant. 

 Inici de les vies

 En Vis Vidal arribant a R1

 El Jordi a la R2 de la via del Pep



 El Jordi I el Jose Murciano







 Mes de de 265 anys d'experiència
Esq a dreta Jose, Vis, Jo i el Jordi