dissabte, 9 de gener del 2010

PIC DEL MARTELL "via No sé"

Hem quedat per escalar a Montserrat, però les condicions són molt dures, dos sota cero i tot nevat, les arestes Brucs estan blanquisimes i precioses, a més la previsió era de sol, que no és veu enlloc. Marxem cap a Castelldefels, a veure si toca un bon solet i podem fer alguna coseta.

Aquí no fa tan fred però bufa vent i el sol promès pel Molina de torn tampoc hi és.

Un cop a peu de paret ens trobem al Ricard de Mataró, que està glaçat, no fot vent però la pedra està molt freda, segons els companys que estan trepant. Ens decidim per la No sé, però entrem per la Midi Plan, bufffff com costa d'escalar, la pedra no ve gens de gust d'agafar-s'hi i costa de fer la força correcta. No ho entendre mai, aquesta tossuderia nostra de fer una via que l'he fet un munt de cops, en fi tirem amunt i malgrat ser migdia, continua fent fred i és dur escalar. Ens ha costat més del que és normal, però al final som dalt contens i amb un solet que ens refà.



Montserrat, blanc



En Ricard a la Muntand World



Primer llarg





Segon llarg



7 comentaris:

Gatsaule ha dit...

Et veig fanàtic! Perquè anar a escalar un dia com avui...., encara que sigui al pic del Martell....

Jaumegrimp ha dit...

Deu n'hi dó com estava Montserrat el dissabte!! avui tot i que la temperatura era de -2º també, hem pogut escalar-hi i a més a la Plantació, enmig de la neu.
Sense el solet d'avui deu haber estat dur fer la Nose, que té molta finura entre placa i placa, a mí és una de les vies que m'agrada del Pic, enhorabona pel fanatisme i le sganes Mingo!

Joan Baraldes ha dit...

Felicitats per l'escalada,jo aquesta via encara no l'he fet.
Devia ser dels pocs llocs a on es podia escalar.

Salut i a tibar

Eduard ha dit...

Ben bé que som d'una mena ven estranya els escaladors... Sabem que patirem però l'instint ens pot!!

Si t'haguessis esperat una mica hauries pogut escalar de conya a Montserrat. Nosaltres vam arribar a mig dia i vam tenir el solet promès per l'estimat Molina

joan asin ha dit...

Enhorabona Mingo, jo vaig estar apunt de fer el mateix però el record del fred passat a les darreres ascensions em va fer desistir, sou uns valents.

PGB ha dit...

Eis Mingo!
Jo vaig ser a Penya Senyal. També teniem en ment anar al Pic del Martell però el fred que feia a Port Ginesta a les 10 ens va fer passar-nos a l'esportiva.

Jo no vaig començar a escalar fins que no va parar el vent i els núvols es van trencar. Després, de 2 a 6 amb el sol va ser una altra cosa i encara vaig fer un parell de vies.

Llorenç ha dit...

fa massa temps que no m'apropo pel Garraf! caldrà pendre nota i anar-hi! tot i aixó quina voluntat anar a escalar amb tant fred!!!deixant els turrons i el cava a casa!
bon any!