diumenge, 11 de gener del 2009

MONTSERRAT Agulles Manolito Garcia

Hi ha dies que et sents totalment satisfet, normalment és per què has dut a terme una bona escalada. No puc dir que l'ascensió d'avui sigui una gran ascensió, tècnicament l'escalada no té dificultats en condicions normals, però avui les condicions eren realment especials, poques vegades es pot escalar a Montserrat amb la neu ten aprop, Ecos i Frares Encantats estan coronats d'una capeta blanca, escalar-hi és difícil, tot i el solet que fa, la pedra està molla en els llocs fàcils, en un tram de III+ que normalment passes sense despentinar-te, he hagut de posar un parell d'aliens i malgrat tot, pujo cagadet. Aquesta ascensió, que no té massa dificultat, avui agafa un caire de magnífica per tot plegat.

Tot i que fa molt de temps que es belluguem per Montserrat, la bellesa que avui s'hi respire l'he vist poques vegades. Ojala s'atures el temps.

Inici de la via mullat

L'Enric acabant el 1er llarg

Tot i el solet la paret esta molt humida.
2on llarg V

4art llarg IV+

En la penúltima reunió

L'Enric preparant el ràpel

Vistes des de el cim

llembresku ha dit...

Ei Mingo!! Igualment molt bon any a tu i als teus!!! I que poguem anar disfrutant cada setmana!!! Per aquesta via, quasi et fan falta els grampons eh!!!jejejeje.
Molt xules les fotos!
Salut.

ALBERT ha dit...

MIngu, ets un romàntic i un privilegiat. Felicitats un cop més. Disfruta per mi que estic tancat a la feina. Molta neu, molta...Bones randos de migdia, aixó sí.

Joan Baraldes ha dit...

Que guapo, segur que tot i la mollena valia la pena escalar en aquestes condicions.
A mi em va fallar el company i no vaig trobar ningú amb qui sortir i m'ho vaig perdre !!

salut i a tibar

mchesa ha dit...

Felicitats Mingo! Quina sort poder estar allà dalt!!! molt maques les fotos!!!

clubtascons@gmail.com ha dit...

que guapu poder escalar amb aquestes condicions!
m'agradaria fer-ho!!!

Anònim ha dit...

Hola Mingu,

Felicitats per la via, i una observacio ( siusplau no em malinterpretis, no és cap vacilada...):

Després de períodes de pluja molt seguits i abundants les preses es debiliten, especialment en ARENISCA i CONGLOMERAT, de manera que és més que recomanable escalar almenys unes 48 hores després que hagi deixat de ploure...en esportiva s'aplica bastant, de cara a que les vies no es modifiquin massa (especialment en bloc), en canvi en escalada clàssica no se'n parlava massa..el tema dels blogs i emails m'ha fet veure que darerament alguns companys s'han fotut algunes castanyes bastant considerables arràn de que els han petat preses...en vies clàssiques on els seguros no estan molt aprop...

Aneu amb compte BOW

Salut

flx ha dit...

felicitats per haber pogut gaudir d'aquests moments, i agrait per que ho hagis compartit

salu2
flx

Llorenç ha dit...

Ep!!! estava preciós Montserrat diumenge!! em vaig fartar de fer fotos per que escalar res de res!! vam estar molt propers, nosaltres vam creuar fins a frares per anar a fer la Josep Rigol, i regalimava per tot arreu!!! decepcionats vam tonar cap a caseta....la moral pels peus!!! ara les agulles amb el cim nevat estaven precioses!!!
felicitats per la via!

Mingo ha dit...

Albert (Llembresku, crampons potser no però el lloc on havia el ràpel havia gel.

Albert, no em fas cap pena, ja m'imagino les randos que deveu fer a les tardes amb la neu 5 estrelles.

Joan, ostres doncs jo vaig estar apunt de no sortir, si un altre dia et passa fes un truc 600893791, t'ho haguessis passat be.

Mariajo hola; em vaig enrecordar de tu, vaig veure la vostre piada al cim. Montserrat estaba como nunca.

Clubtascons, la veritat és que va ser molt maco.

Moltes gràcies FlX

Llorenç, llàstima, la veritat és que els inicis de via estaven bastant impracticables, dies com el d'ahir són contats.

jaumeplanellpiqueras ha dit...

Mingo, primer de tot gràcies pels teus ànims! justament aquest diumenge anant cap a coll de Nargó vàrem veure els cimals de les agulles ben nevats, vau tenir prou humor d'enfilar-vos-hi!!! A la reunió cimera quin fred al cul no?