dilluns, 7 de gener del 2008

PARET DEL GRAU "via Africa"

Avui acabo les vacances i toca marxar cap a Vilassar, abans aniré a Andorra, tot passant per la paret del Grau. Arribo a l'aparcament de la paret del Grau, és un lloc maco mai hi havia estat. Miro l'hora, ufff les 12 avui vaig com els modernos. Trobo gent en l'esplanada , no sé el que fan però tenen pinta de ser bombers, els dic “que bé si em passa alguna cosa os tinc aprop”, em diuen que són mossos i millor que no haguessin de venir.
La via escollida és una de les fàcils, Africa, té tres tirades de 5a, 5b i 5b, equipades amb parabolts. L'última tirada és la més maca, sobretot, la part final. La baixada l'he fet per la mateixa via. Ja torno ha ser a peu que bé que senta unes dosis d'adrenalina.


La paret del Grau

Desfent la primera tirada. Quan pujo de segon em poso el jumar lligat a l'arnes i vaig escalant, a mesura que pujo el jumar corre sol

La Roca Naireda vista des de el cim



Si voleu veure la ressenya d'aquesta via la trobareu al blog Maneirons climb
http://maneironsseu.blogspot.com/2007/08/vies-del-manelet-i-africa-la-paret-del.html

1 comentari:

NACHO ha dit...

eeeiiiii Mingo !!!!!!

felicidades por el blog esta mu xuli !!!

si no te importa linqueare tu blog al mio.

un abrazo muy fuerte

Nacho